you'll sing the song
 
you wanna know wat pain feels like?
Tuesday, February 14, 2006
一千个伤心的理由

爱过的人我已不再拥有
许多故事有伤心的理由
这一次我的爱情等不到天长地久
错过的人是否可以回首
爱过的心没有任何讲求
许多故事有伤心的理由
这一次我的爱情等不到天长地久
走过的路再也不能停留
一千个伤心的理由
一千个伤心的理由
最後我的爱情在故事里慢慢陈旧
一千个伤心的理由
一千个伤心的理由
最後在别人的故事里我被遗忘
爱过的心没有任何请求
许多故事有伤心的理由
这一次我的爱情等不到天长地久
走过的路再也不能停留


posted by bobby @ 11:30 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: bobby
Home: Dorset, Island, Singapore
About Me: Man in Pain
See my complete profile
Previous Post
Archives
Sing the Song


Scene

Songs

Friends
Waywards



Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER