you'll sing the song
 
you wanna know wat pain feels like?
Wednesday, January 17, 2007
距离

我知道你不敢看我脸上 那个勉强的笑
因为你能看穿我厚重的礼貌
咖啡的味道
不需要品尝我就能够明了
没有加糖一整个苦到脚

后来我有没有出现过你梦里
我们是彼此回忆的几分之几
如果说很想你
代表说遗憾占据太多比例
我应该常提醒自己寂寞很轻

我知道你也会向朋友们探听我的消息
就好像我总好奇现在谁陪你
留点距离 默默的关心却那么像逃避
面对过去我没有勇气

posted by bobby @ 12:30 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: bobby
Home: Dorset, Island, Singapore
About Me: Man in Pain
See my complete profile
Previous Post
Archives
Sing the Song


Scene

Songs

Friends
Waywards



Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER